12 Eylül 2011 Pazartesi

Teşekkür

Değerli Dostlarım,

Yıldız Teknik Üniversitesi Harita Mühendisliği Bölümü öğretim üyelerinin büyük bir kadirşinaslık örneği olarak düzenledikleri kolokyuma katılarak beni çok onurlandırdınız. O gün, duygulandıran bir sevgi atmosferi yarattınız. Size teşekkürlerimi ifade edecek söz bulamıyorum.

Ben, doğup büyüdüğüm üniversitemden 2000 yılında ayrıldım ve mükemmel bir çalışma ortamı bulduğum İstanbul Kültür Üniversitesi’ne geçtim. On bir yıl sonra, değerli genç meslektaşlarımın beni unutmayarak adıma böylesine anlamlı bir kolokyum düzenlemelerinden sonsuz denebilecek kadar kıvanç duydum.

Üniversite yönetiminin her kademesinde canla başla çalışarak ocağımı yükseltmek için çabaladığımı açık yüreklilikle söylemeliyim. Bu gayretlerimde, müstesna özelliklere ve yeteneklere sahip; tertemiz dostlukları kalbimi daima ısıtan Prof.Dr.Neşet KADIRGAN, Prof.Mehmet Emin YURCİ, Prof.Dr.Behiç ÇAĞAL, Prof.Dr.Süheyla UZMAN, Prof.Dr.Zekiye ÇINAR ve Y.Doç.Dr.Atilla SALT her zaman yanımda oldular. İyilik tohumlarını beraber attık. Bunca yıl sonra bunların yeşermeye başladığını o günkü toplantı açıkça gösteriyor. Altını çizerek söylemek istediğim, düzenleyenleri de yücelten güzel toplantının, sadece benim için değil, bu değerli arkadaşlarım için de yapıldığıdır.

Kolokyuma ilişkin dokümanları ekte sunuyorum.  O gün sizlere teker teker teşekkür etmek istedim ama başaramadım. Bu vesileyle toplantıyı düzenleyen Bölüm Başkanı Prof.Dr.Halil ERKAYA ile Doç.Dr.Engin GÜLAL, Y.Doç.Dr.Gürsel HOŞBAŞ başta olmak üzere emeği geçen genç öğretim elemanlarına ve öğrencilere, desteğini esirgemeyen YTÜ Rektörü Prof.Dr.İsmail  YÜKSEK‘e; konuşmaları ve övgüleriyle toplantıyı onurlandıran İTÜ Rektörü Prof.Dr.Muhammet ŞAHİN, Eti Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.Reha ALKAN, İTÜ Kıbrıs Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.Mustafa YANALAK, İKÜ Rektörü Prof.Dr.Dursun KOÇER ve İKÜ Vakfı Mütevelli Heyeti Onursal Başkanı Y.Müh.Fahamettin AKINGÜÇ’e; değerli  bilimsel sunumları için Prof.Dr.Kamil EREN, Doç.Dr.Engin GÜLAL, Y.Doç.Dr.Gürsel GÜZEL ve Y.Doç.Dr.Gürsel HOŞBAŞ’a; anılarını bizlerle paylaşan Prof.Dr.Neşet KADIRGAN ve Prof.Dr.Cankut ÖRMECİ'ye; katılımlarıyla beni onurlandıran ve sevindiren; çocukluğuma, gençliğime ve çalışma hayatıma ilişkin anıları çağrıştırarak duygulandıran; sözleriyle ve gözleriyle ifade ettikleri sevgiye layık olmaya çalıştığım dostlarıma ve akrabalarıma, minnettarlığımı ifadede güçsüz kalan şükran, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. 25/5/2011

Turgut UZEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder